Doorgaan naar hoofdcontent

Bonnie haar 2017

Hee daar,
Bonnie hier!

Er is weer al een jaartje voorbijgevlogen en het is nu al 2018! 2017 was een geweldig jaar om te beleven met mijn familie en vrienden. Heb daarom voor jullie mijn 10 leukste dingen van 2017 hier geschreven.

1. First blog

Ja hoor, dit word onze eerste blog ever! Ben er super excited hier over! Hoe gaat dit allemaal verlopen? We hebben er toch wel goed over nagedacht over wat en hoe we dit gingen doen en aanpakken. Alles is toch al goed voorlopen tot nu toe. We hebben hier een hele dag tot wel 3 uur 's nachts aan gewerkt! Natuurlijk hoop ik dat dit toch een aantal jaren verder gaat blijven duren, want dit zou geweldig zijn om samen met Clyde dit verder op te bouwen.

2. 18 jaar!

Héhé eindelijk hoor! Heb super leuke cadeautjes gekregen, maar het beste cadeautje blijft nog altijd dat van mijn beste vriendinnen! Een super mooi armbandje met de namen van ons 4 gegraveerd in een forever tekens. LOVE IT! Heb het leuk thuis gevierd, omdat ik het toch niet te groot wou maken en het even leuk! 

3. Sleepover + Walibi

Dit jaar heb ik met mijn squad een sleepover georganiseerd als verrassing voor een verjaardag van iemand in onze squad. Ja hoor, Clyde zit ook in onze squad! Het was super gezellig, want we hebben van alle leuke dingen gedaan. Zoals girlstalk en just dance gespeeld op de wii! Ik vergeet nooit het moment dat Clyde met Beasty belde. Hahaha, we sprongen met zen alle in haar richting om het grappige accentje van haar vriendin te horen. Daarna zijn we de dag erna nog naar Walibi geweest! We hebben daar het verjaardagscadeau aangehad en dat waren matchende shirten! We zijn wel twee keer in de nieuwe attractie geweest dat er is gekomen en juist op die dag was VTM nieuws daar ook! Ze hebben Clyde en mij een paar vragen gesteld voor een intervieuw op tv, maar dat is er spijtig genoeg niet opgekomen. Clyde haar gegil in de attractie is wel luid en duidelijke te horen voor de opname die wel op nationale televisie kwam! Het was wel spannend om te zien of we er op tv gingen of niet hahaha.

4. Puppy

Yess!! I GOT A DOG! Eindelijk na zo lang vragen heb ik mijn zwarte labrador gekregen, haha. Love him! Heb hem al paar tricks geleerd, maar hij moet nog veel oefenen. Hopelijk wordt hij na een tijdje wat rustiger, want amai! Hahaha, puppy's zijn echt wild in het begin. Ik hou er van om met hem te gaan wandelen, want dan kan ik een beetje tijd nemen voor mezelf om na te denken over alles. Het is echt een diertje naar mijn hart  en ik zou hem echt nooit meer willen verliezen!

5. Single and ready to mingle!

No boyfriend, no problem! Ben blij dat ik een beetje vrijheid heb. Ik ben het jaar single ingegaan en heb het ook single beëindigt, want sommige jongens zijn echt gewoon veel te hebberig! Ze doen zelfs moeilijk als ik naar Clyde wil gaan of niet op voorhand laat weten dat ik naar vriendinnen ga, like what? Ik zeg NIET dat ze allemaal zo zijn, maar ik ben daarom toch wel blij dat ik single ben.

6. Reis

Eindelijk na 17 jaar heb ik mijn opa ontmoet in Georgië! Was egt super mooi daar. Veel mooie monumenten en heel mooi stranden! Alleen waren die stranden ook bedekt met stenen en dat deed wel beetje pijn aan mijn voeten... Voor de rest was alles oké daar! We zijn zelfs naar een magnetenstrand geweest, hahaha. Het strand daar was van zand, maar echt heel donker zand! Het was echt wel mooi en vele beter aan mijn voeten dan de stenen eigenlijk, hahaha. Voor de rest hebben we veel gewandeld en nog veel bijgepraat, was echt super goed om hem eens te ontmoeten.

7. Kiss me

Nee, niet letterlijk nemen hoor, hahaha. Het is een fuif dat viel op oud en nieuw en dat ik heb gevierd met Clyde en nog mensen. We hebben zo 2017 ingezet, maar ook beëindigt. We hadden echt wel goede muziek en goed gedanst natuurlijk, hahaha. Het aftellen was zeker leuk en lekker spannend, hahaha.

8. Camping

Ik, Clyde en nog mensen zijn gaan kamperen en nee niet in het bos hoor haha. We hebben het gewoon in een tuin gedaan van Clyde haar vriendin, dat BTW even groot (als het niet groter is) dan een voetbalveld?! We zijn dan ook naar een meer gegaan om te gaan zwemmen. Dan hebben we gezellig nog met wat mensen spelletjes gespeeld en wat gedronken met alle mensen daar. Er was weer natuurlijk één persoon dat niemand er eigenlijk bij wou, maar het moest...
Dan zijn we gewoon naar de tent gegaan om te slapen en nog soms om wat te praten. De tent opzetten was echt een hel, maar Clyde is het toch gelukt!

9. Old squad

Pfff.. Mis toch de zomer hoor! We zijn met een goede groep naar het meer gegaan en we hebben gewoon op het gras was handdoeken gelegd en het water in geprongen! We hebben lekkere McDonnalds gaan halen en lekker opgegeten, met veel muziek. Was echt lekker gezellig! Mis die tijden gewoon zo hard.

10. Praag


Last but not least. Ik ben ook nog naar Praag geweest vorig jaar. Het was ook heel erg mooi daar en het eten was ook heel lekker. Er waren echt super schattige winkeltjes, met mega mooie beeldjes. We hebben veel gewandeld daar om alles eens te bezichtigen. Ik zou zo weer willen terug gaan!



XOXO
Bonnie

Reacties