Doorgaan naar hoofdcontent

Bonnie in 2018

Hee daar,
Bonnie hier!

Ik heb zo veel zin in dit jaar. Just to start over again. Heb jij ook zin in dit jaar? Ik ga bij deze blog wat vertellen over mijn verwachtingen, vastgelegde plannen en wat ik nog zeker hoop te doen in 2018!


Verwachtingen voor 2018

In 2018 hoop ik dat het een goed jaar vooral gaat zijn met vrienden en familie. Maar ook een leuk jaar waar ik goede mensen leer kennen. Natuurlijk hoop ik dat ik veel met Clyde ga bloggen misschien later echt iets word op youtube dat we video's gaan maken wat we gaan doen en ook tips en tricks, maar voor nu gaan we het zo houden eerst zien of het zo lukt. Kan gewoon echt ni geloven dat ik 19 word like what?! Hoop dat ik het goed ga vieren met vrienden uitgaan ofs waarschijnlijk hahaha. Het zou zo fijn zijn om terug dit jaar naar een warm land te gaan! Lekker bruin worden!! Hoop van alles beetje te delen met jullie en hoop natuurlijk dat jullie dat leuk gaan vinden!

Vastgelegde plannen in 2018

Heb niet echt iets dit jaar vast gelegd hahaha, maar 100 dagen komt er aan! 100 dagen nog naar school! hele week goed vieren hoor we gaan costumes aandoen en komt zeker blog van!! Oh gosh ben gewoon alleen wat bang voor mijn GIP (Belangrijke opdrachten dat je moet afleveren en wordt allemaal één groot eindproject aan het einde van het jaar) sommige zijn wel gemakkelijk maar niet allemaal hoor hahaha. Maar Amsterdam met school heb wel hoge verwachtingen van, want daar van gaan we super leuke dingen daar doen en laten jullie zeker up-to-date haha. Natuurlijk komt bloggen er bij moet nog paar dingen besproken worden maar, alles komt wel goed! Alles is gewoon wat spannend want, je zet een stukje van je leven op het internet! Je moet zien wat je schrijft want, niet alles kan zomaar!

Wat ik nog hoop te doen in 2018

Gewoon veel uitgaan met vrienden en heel veel citytripjes gaan doen me Clyde en nog vriendinnen! En zeker delen met jullie! Ik zou graag met Clyde leuke dingen en grappige dingen willen maken zou gewoon het beste zijn, want heb met haar zo goede band gekregen ook al is het nog maar 2 jaar! We hebben al veel gemaakt en we zullen het zeker nog wel delen met jullie maar zou nog zeker op vakantie willen gaan naar een warm land zou egt super zijn! Lekker warm en bruin worden!! Gewone wandelingen maken en dingen bezichtigen en ook natuurlijk lekker op het strand liggen is ook zeker fijn!


PS: Zet gerust eens een reactie over jouw 2018 wat jullie al vast gelegd hebben en wat jullie allemaal hopen te doen! Zou ook voor mij fijn zijn om te lezen! Zal op alles reageren.

XOXO
Bonnie

Reacties