Doorgaan naar hoofdcontent

Clyde haar 2017

Hey hoi
Clyde hier!

Zo, dat was het dan weer voor dit jaar! Het is officieel,  we zitten in 2018! Voor mij was 2017 een jaar vol met ups en downs, zoals het vast wel bij iedereen gaat, haha. Maar speciaal voor jou, maar ook beetje voor mezelf, zet ik de 10 leukste momenten nog eens op een rijtje.


Het kaartje van mijn papa voor mij!

I do!

Hoe excited ik ook ben om eindelijk (na lang dromen) een blog te beginnen. Op nummer 1 komt toch I do! I do zeggen koppels wanneer ze trouwen als ze vooraan in de kerk staan. Hier zijn veel vrienden en familieleden aanwezig. Maar één van de belangrijkste dingen in een huwelijk zijn; wie neem ik als mijn getuigen? Ja hoor, valt het muntje? Ik ben gevraagd al getuigen voor het huwelijk van mijn ouders. Na 26 jaar gelukkig samen te zijn en twee kinderen hebben groot gebracht is mijn papa (eindelijk) op zijn knie gegaan. Waarna hij me met een super schattig kaartje als zijn getuigen vraagt. Natuurlijk kon ik niet anders dan ja zeggen en ik ben er helemaal klaar voor!


Een stukje van onze blog!

Bloggen

Ja ja, eindelijk, we hebben een blog gestart. We hebben er lang over nagedacht en natuurlijk miljoenen idee'tjes opgeschreven over wat we wouden meegeven aan jou, zijn we er toch aan begonnen. Bonnie en ik zijn de meest uiteenlopende karakters dat je je kan voorstellen, maar ik denk dat dat net onze vriendschap zo speciaal maakt. Ik hoop dat je zal genieten van onze blogs die dit en de volgende jaren zullen komen! Ben jij ook zo benieuwd als ik?


Schaduw van mijn vriendin en ik.

2 jaar

Het is officieel, mijn vriendin en ik zijn al 2 jaar lang samen! Aangezien Bonnie en ik nog een beetje geheim willen blijven kan ik jou er niet veel over vertellen. Maar ik beloof je dat je ooit wat vertel over ons als dat is wat jij wilt! 


Mijn instax mini 8

Instax mini 8

Je leest het goed! Een instax mini 8 camera. Voor de personen die niet weten wat het is, dit is een retro camera'tje waarbij je de foto meteen geprint krijgt op een schattig foto'tje. Binnenkort vertel ik jou hier meer over in een leuk blogje! Mijn vriendin gaf het voor mijn kerst en ik kan niet wachten om de mooiste foto's hiermee te maken!
Mijn lasershoot rank papier. #second

Finally 18

Het tijdperk van jongvolwassenheid was eindelijk aangebroken en ik was nog nooit zo gelukkig! Eindelijk auto rijden, gaan en staan waar ik wil en geen problemen meer om een lekker drankje te bestellen. Ach ja, geen probleem is een groot woord. Mensen schatten me vaak nog jonger dan 18, maar dit heeft later dan weer zijn voordelen! Ik heb dit gevierd de avond ervoor met mijn closest friends. Ze waren helemaal dronken voor het 12 uur was en ze hadden helemaal afgesproken wie me eerst mocht feliciteren om 12 uur. Dit vond ik het grappigste van allemaal. Ze vonden dat mijn Beasty (dat is de bijnaam van mijn vriendin) eerst mocht, maar uiteindelijk was ze laatst. Dronken mensen kunnen zich echt niet aan hun woord houden, haha. De dag erna zijn we nog lekker gaan lasershooten, waarvan je hierboven het bewijs ziet. #gamergirl #Bonniewastheretoo

Nog niet één dag rijbewijs en meteen met vriendin naar Leuven rijden.

Rijbewijs

Exactly, er is een nieuw gevaar op de baan! Ik heb dit jaar als een echte volwassen ook mijn rijbewijs behaalt. Jammer genoeg had de stress me de eerste keer goed te pakken en heb ik een mega grote fout begaan... Ik was een straat ingereden dat enkel voor bevoegden was, waardoor mijn begeleider ingreep en ik niet meer mocht verder rijden... Rijscholen zijn echt enkel en alleen uitgevonden om geld te innen, want eerlijk? Ik heb er niet echt iets van bijgeleerd! Ze leren je parkeren in parkeervakken waar zelfs een vrachtwagen in past, maar een personenwagen parkeervak kun je uiteindelijk niet inparkeren. Gelukkig heb ik mijn papa dan nog, maar hier vertel ik jou ooit allemaal meer over in een nieuwe blog! #longstoryshort


Beugelbekkie Clyde! #Snapchatfilter

Beugelbekkie

Voor vijf jaar lang konden ze me een beugelbekkie noemen, maar nu niet meer! Eindelijk ben ik er van verlost! Na de 5 langste en pijnlijkste jaren van mijn leven! Haha, eerlijk? Ik heb niet echt last gehad van mijn blokjes, maar de operaties die ik ben moeten ondergaan... Dat is een ander verhaal!


De (momenteel) nieuwste attractie van de Efteling.

Efteling

Ook dit jaar ben ik met een goede vriendin van mij weer een dagje naar de Efteling geweest! Het is bij hen in de familie een traditie en aangezien mijn vriendin single was op dat moment, was ik haar "date". Nu heeft ze de jongen van haar dromen gevonden, dus het slechte nieuws? Ik denk dat dit het laatste jaar was dat ik mee mocht... Maar ik heb er elk jaar weer van genoten. Hoe oud je ook wordt, je bent nooit te oud voor een tripje naar de Efteling! #DaaromnoemenzehetJONGvolwassenen


Meet Max, de hond die we hebben gewonnen in Bobbejaanland.

Long distance bestie

Normaal gezien zie ik deze schat maar 1 keer op één jaar, omdat we zover van elkaar afwonen... Maar niet dit jaar! Dit jaar hebben we elkaar minstens 3 keer gezien! Onze ouders zijn beste vrienden van sinds ze op school zitten en we zijn allebei van 1999. Het kon niet anders dan dat wij close zouden worden met elkaar. We houden van dezelfde dingen, maar ook van verschillende... Het is een schat van een meisje en ik zou haar niet kwijt willen in 2018 en alle volgende jaren. Ook al spreken we elkaar niet elke dag, telkens als we elkaar spreken is het alsof we nooit zijn gestopt! #NottalkinaboutBonnie #StilllovemyBonnie


Roze maandag plezier!

Roze maandag

Dit is het holebi festival in Tilburg. Hier lopen allemaal mensen rond in het roze en niemand die je dan scheef bekijkt omdat je een andere genderidentiteit hebt of op het hetzelfde geslacht valt... Ik ben hier goed gaan feesten met mijn vriendin, we zijn ook door een fun-house gegaan en daar ben ik mega hard gevallen, doordat ik op ronddraaiende cirkeltjes stond en ze draaiden allebei naar de andere richting... Voor ik het wist zat ik in split op de grond, jammer genoeg hebben we dit niet op tijd kunnen filmen, het was een moment om nooit te vergeten. Ook al was er een persoon bij die ik het liefst van al zo snel mogelijk wil vergeten...


Als ik zo even terug denk aan alles is de tijd eerlijk gezegd wel helemaal voorbij gevlogen... Ik kan dit mij allemaal inbeelden alsof het gisteren was! Ik hoop dat jullie een beetje van mijn 2017 momenten hebben kunnen genieten!

XOXO
Clyde

Reacties