Doorgaan naar hoofdcontent

Clyde in 2018

Hey hoi
Clyde hier!


Zoals jullie al weten zijn we pas 2018 ingestapt! Ben jij ook zo enthousiast als ik wat het nieuwe jaar ons zal brengen?
Ik ga jou nu alvast vertellen wat mijn verwachtingen en plannen zijn voor 2018. Ook ga ik jou nog vertellen wat ik graag zou willen doen voor 2018 voorbij is, want ik heb nog niet alles vastgelegd... Ik leef nu eenmaal graag in het moment!





Mijn verwachtingen

In 2018 hoop ik dat ik nog veel kan lachen en kan genieten van elk moment! Natuurlijk hoop ik dat ook dit jaar een succesvol jaar gaat worden voor mijn relatie, want ondertussen gaan we op naar de 3 jaar. Ook dat deze blog gaat blijven bestaan en dat we jou een beetje kunnen entertainen? Hahah, alsof we komieken zijn! Ik hoop gewoon dat het een goed jaar wordt met mijn vrienden en familie! Ik hoop ook veel te mogen reizen dit jaar of toch heel veel tripjes te mogen maken! Ik droom er gewoon van om mijn long distance bestie heel vaak te mogen zien! And last, but not least. Ik hoop dat ik dit jaar enorm veel herinneringen mag vast leggen op foto en hier op de blog, samen met jou en Bonnie!

Mijn plannen

Op de eerste plaats komt bloggen, want ik ben van plan nog veel blogs te maken. Ik geniet enorm van schrijven/bloggen en al helemaal doordat ik dit samen met Bonnie mag/kan doen. Natuurlijk mag ik mijn hondje niet vergeten, want wij gaan nog veel wandelingen maken! Met hem wandelen laat mij altijd weer helder denken, dus dat zal vast ook helpen bij het bloggen! Wat ook op mijn planning voor dit jaar staat is Amsterdam en daar kijk ik zo enorm hard naar uit! Eigenlijk staat alles al hiervoor vast, tot enkele voorbereidingen na! Ik kijk hier niet alleen naar uit omdat ik 5 dagen weg ben van huis, maar vooral ook omdat ik dit samen mag doen met mijn vriend(inn)en. Dit zal onze band alleen maar sterker maken! Waar ik nog enorm naar uitkijk is de reis van het huwelijk! Het is misschien dan geen echte reis of een reisje ver weg, maar het wordt er sowieso eentje om niet te vergeten! Eentje vol herinneringen. Eentje vol plezier en geluk!
Maar niet alles zijn positieve plannen volgend jaar! Eerlijk is eerlijk, ook verschillende schoolopdrachten hebben zelfs al een datum weten te prikken in mijn agenda! Zoals onze GIP opdrachten en onze 100 dagen week! Dit is natuurlijk wel iets positief, want vanaf deze datum is het nog maar 100 dagen school! Zo excited! Hier gaan Bonnie en ik jou nog alles over vertellen, beloofd, maar alles is leuker met wat foto's als bewijs! Alle andere plannen die ik op mijn reis in het jaar 2018 zal maken, kom jij vast en zeker nog te weten!


Plannen die nog niet vastliggen

Zoals ik al eerder zei, ik leef van dag tot dag ... Er zijn nog zoveel verschillende dingen die me kunnen over komen of dat ik wil dat me nog overkomen! Zoals een onvergetelijke negentiende verjaardag? Of heel mijn kamer een nieuwe look te geven! Wat ik graag nog zou willen doen voor het jaar om is, is een drie-daagse trip naar, ja-ja, Disneyland Parijs! Ik ben echt dol op Disney, maar dat zal je natuurlijk wel nog ondervinden! Dit zou ik het liefst van al doen met mijn Beasty!
Over mijn vriendinnetje gesproken, ik hoop haar enorm hard te mogen/kunnen aanmoedigen/steunen in haar 2018 wereldkampioenschappen. OMG, zo spannend! Het zal wel niet makkelijk worden, maar moeilijk gaat ook!
Eigenlijk droom ik ook van dit jaar met mijn vriendin op reis te mogen gaan, maar laten we niet te veel willen, hahah!



Ik hoop gewoon zoveel te mogen beleven dit jaar en dat allemaal met jou te mogen delen!
Super bedankt voor het lezen van deze blogpost, maar wat ik nu wil weten...
Wat zijn jou plannen, "voornemens" en verwachtingen?

XOXO
Clyde
Mijn hondje <3

Reacties